Cissieosterberg

Alla inlägg under april 2012

Av Cissie - 30 april 2012 21:26

Denna dagen har gått sjukt fort !

Hade jätte trevligt på spädis idag :)

Och Alicia var glad som vanligt när vi kom dit :)

Hon ville inte alls sova (somnade på väg till spädis)

Skulle bara öppna hennes jacka och då vaknade hon och sa - Hej.

Och sova mera ville hon inte :P


Well well nog om det.

När jag kom hem så hände det inte så mycket gick ner och bokade

en tvätttid först 19-23 men sen ångrade jag mig och gick ner och

bokade om till 07-11 :P så jag kan ta det lugnt på kvällen.

Får ju passa på att tvätta tidigt när killen är ledig imon :)


Och så gick jag och Alicia till Denise och drack lite kaffe :P

Och jag busade lite med Vilda :) Så mysigt <3


Alicia ligger nu och sover och jag har precis badat och ska strax ta

tag i tvätten så att jag inte behöver göra det på morgonen :P


Hörs imon igen.

Tjingeling

Av Cissie - 30 april 2012 10:42

Nu sitter jag och Alicia på tåget till Alingsås. Spädis idag och näst sista gången :(Måndagen den 7de ska vi ha avslutning För då är Alicia 1 år :( Tråkigt att behöva sluta men men. Jag får åka och hälsa på :D Hörs senare Tjingeling

Av Cissie - 29 april 2012 21:16

Ja då var denna dagen snart slut.

Hämtade min lilla plutt hos sin morfar vid 1 och mötte

upp älsklingen och Mimmie på bussen till lerum, sen tog vi bussen

till Hulan för att dom skulle på cirkusen :)

Jag och Alicia vandrade runt lite och tittade å djuren ocg träffade

mamma/mormor.


När cirkusen var klar så var det dax att handla.

Segt var det att mormor jobbade sent så vi fick packa vagnen med allt vi

handlade och bära Alicia.

Jag tog vagnen och Älsklingen Alicia.

Vi tänkte att vi skulle ta bussen till lerum men det kunde vi inte

då det inte gick någon buss :(

Så up på det dära tåget och av igen tungt va det.

Tur att hissarna funkade i lerum kan jag ju säga

annars så hade det blivit jobbigt.


Nu är vi iaf hemma och barnen sover.

Så nu ska jag och älsklingen lägga oss i soffan och titta på film.

Sen blir det sängen.

Har sjukt ont i min rygg med :(.


Lite bilder från dagen och en bild på Alicia och sin morfar från igår.


                 

Av Cissie - 29 april 2012 11:56

Blev inget bloggande igår tyvärr.

Men datorn stängdes av och jag mös med älsklingen och Mimmie.

Nu sitter jag ju här men fixar mig med då jag ska till min pappa och

hämta min lilla plutt <3


Sen bär dett av till Hulan och titta lite på djuren om man kan se dom då.

Och älsklingen och Mimmie ska ju gå på cirkus :D

Och jag och Alicia går la till lekplatsen och gungar lite :D

Ska försöka ta lite kort och lägga upp sen.


Nä nu ska jag fixa mig så jag är klar för att åka sen :D


Hej så länge <3

Av Cissie - 28 april 2012 15:35

Ja då testar vi detta då. :). Nu är Alicia hos sin morfar :P Jag ska la börja städa lite smått här hemmaNu så man har det avklarat :) Hörs senare men då från datorn :) Tänkte ladda upp en bild men det funkar ju inteAja får lägga över den på datan sen.

Av Cissie - 28 april 2012 09:47

Nu kommer snart älsklingen hem och då ska han och Alicia

sova en stund.

Jag ska passa på att duscha och packa det som ska med till

pappa som ska ha Alicia inatt :)


Imon är det cirkus :P Alicia vann två biljetter men hon ska inte

gå utan det är tänkt att Mimmie och Alma ska gå och Fidde ska

gå med dom. Men jag har absolut ingen aning hur det blir har inte

pratat med dom om det än.


Well well kanske hörs senare.

Nu ska det fixas lite här hemma.

Tjingeling

Av Cissie - 28 april 2012 07:07

Vaknade innan Alicia det händer ju aldrig.

Ca 45 min innan hon vaknade slog jag upp ögonen.

Men men nu är vi uppe iaf :)

Blir frulle om en stund och kaffe till mig.


Älsklingen ligger tydligen på sjukhus (bruten näsa).

Något mera vet jag inte för han svarar inte i sin mobil. :(

Han ringer la upp mig när han ser att jag har ringt.


Well well nu ska det fixas kaffe och frulle.

Alicia bara några minuter gammal :)

 


Av Cissie - 27 april 2012 22:25

Imon ska Alicia sova hos sin morfar :)

Men är ändå inte barnledig så Mimmie är här.


Ska iaf bli kul att se hur Alicia kommer att vara när

hon kommer till sin morfar.

Det är ju bara mamma och mormor som har passat henne.

Men det kommer nog att gå bra :D


Det var tänkt att vi skulle gå på bio med Mimmie men det

blev la inte så nu.

När jag pratade med Älsklingen så sa han att vi skulle hyra

film och mysa hemma.

Det e trevligt det med :)

Men jag kanske ska dra ut på kvällen om inte älsklingen blir sur då.

Han är ju med Linus och har kul idag så då kan jag la

få gå ut och ha kul imon då :)


Well well nu ska jag la gå och lägga mig så jag orjar gå upp imon.


Tjingeling

Presentation


Jag heter Cissie och är 21år. Mamma till Alicia 110504.
Skriver om min vardag och Alicia så klart :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards