Cissieosterberg

Alla inlägg under november 2012

Av Cissie - 27 november 2012 05:20

Klockan ringde 5 idag zzzzzZzzzZ.
Börjar jobba klockan 6 idag och då ska jag städa på ett dagis.
Sen ska jag hem hämta Alicia och gå med henne till dagis och sen jobba mina sista timmar på skolan jag brukar städa på.
Imon blir det samma.
Men på torsdag ich fredag börjar jag 7.30 som vanligt :).

Aja nu ska jag fortsätta att dricka kaffe och slappa innan det är dax att hå ut i regnet för att promenera till jobbet.

Ha det bra så länge :)

:D

Av Cissie - 25 november 2012 11:28

Det var skönt att få sova länge idag.
Det behövdes :)
Nu dricker jag kaffe och ska börja plocka undan i köket lite kanske.

Skriver senare

Av Cissie - 24 november 2012 20:40

Hade jätte trevligt på julpysslet idag :) jätte roligt att få träffa nästan alla iaf :). Vi fick dekorera ljus att ta med oss hem, men jag får hämta dom på Spädis någon dag då dom inte hade torkat. Lite svårt att ta med sig dom hem då :( men men.

Det segaste med denna dagen var tt jag fick vänta på bussen i mera än 45 min i Lerum. Bara för att jag missade det tåget jg skulle tagit.

Nu är jag iaf hemma och slappar i soffan med kaffe :) imon händer nog inte så mycket. Kanske ska stryka julgardinerna och sätta upp det. Lite tidigt kanske men va fan gör det :P

Aja vi höres.
Puss och kram

Av Cissie - 23 november 2012 21:59

Tjenare :)


Kan ju börja med att säga stort grattis till Johanna och Emil som fick sin dotter igår :)

Jätte söt är hon :D


Imon ska vi på loppis efter det ska jag och Alicia till Alingsås.

Vi ska på julpyssel med dem"gammla" mammorna från spädis :)

Det ska bli kul !


Från och med nu ska jag försöka skriva lite oftare :P 

Får se hur det kommer att bli. haha.


Well well 

You will hear from me soon, I hope!   

Presentation


Jag heter Cissie och är 21år. Mamma till Alicia 110504.
Skriver om min vardag och Alicia så klart :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards