Cissieosterberg

Alla inlägg under juli 2012

Av Cissie - 20 juli 2012 08:43

Nu är vi på bussen på väg till stan för att sedan byta till nästa :)

Av Cissie - 20 juli 2012 07:24

Idag ska jag och Alicia åka hem till Camilla, Björn och Hugo i lödöse :)
Hoppas att Alicia är glad hela vägen tar ju en "stund" med bussen/bussarna :P

Alicia sover jämte sin pappa och jag är uppe och fixar mig :)

Hörs senare

Av Cissie - 18 juli 2012 13:05

Mitt lilla ? sover ochvjag slappar i soffan i väntan på att hon ska vakna :)

Älsklingen och mimmie är i stan och tittar när folk spelar fotboll. Gothia cup nu ju.
Jag skulle följt med men dissa det :)
Tycker inte att det är roligt att titta på det.

Alicia har fått en till tand och det är en "kind" tand eller vad man ska kalla den.
Inte konstigt att hon har varit gnällig och inte velat sova som hon brukar.

Hörs senare

:)

Av Cissie - 17 juli 2012 10:15

Nu är mitt extra barn mimmie vaken och gubben och Alicia sover :)

Jag gör inte så mycket sitter i soffan och slappar :).
Har även ringt till två äldreboende för att kolla om dom behövde folk men icke :(
Blir till att ringa i augusti igen och kolla, och hoppas på det bästa.

Något nytt med Alicia det är att hon har börjat klättra upp i soffan och hon är inte försiktig heller känns som att hon ska ramla ber hela tiden ( hjärtat i halsen ).

Lite bilder på min sessa ;)

:)

Av Cissie - 17 juli 2012 10:15

Nu är mitt extra barn mimmie vaken och gubben och Alicia sover :)

Jag gör inte så mycket sitter i soffan och slappar :).
Har även ringt till två äldreboende för att kolla om dom behövde folk men icke :(
Blir till att ringa i augusti igen och kolla, och hoppas på det bästa.

Något nytt med Alicia det är att hon har börjat klättra upp i soffan och hon är inte försiktig heller känns som att hon ska ramla ber hela tiden ( hjärtat i halsen ).

Lite bilder på min sessa ;)

Av Cissie - 17 juli 2012 08:02

En video på Alicia när hon dansar :D
http://videofy.me/v/572417

Av Cissie - 17 juli 2012 07:57

Äntligen så kom appen :) så nu kanske man bloggar lite mera :)

Iaf idag vaknade Alicia runt 05.20 och ville inte alls somna om :( så det var ju bara att gå upp.

En bild på Alicia i morse

Presentation


Jag heter Cissie och är 21år. Mamma till Alicia 110504.
Skriver om min vardag och Alicia så klart :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards