Cissieosterberg

Alla inlägg under januari 2013

Av Cissie - 28 januari 2013 21:42

Idag har det varit en bra dag men har varit sjukt seg.

Dagen började med massa bus med Alicia här hemma, 

hon hjälpte mig att dammsuga sen somnade hon brevid mig i soffan.

Då passade jag på att skura :P.


När hon vaknade åt hon lunch och sen så åkte vi till Lerum

så att Alicia kunde träffa sin pappa en liten stund innan det var 

dax för honom att åka tbx till Jönköping.

Alicia sprang till sin pappa när han kom :)


Hem till Gråbo igen och väntade på min mamma som kom på besök :)

Alicia blev jätte glad :D (mormor sjuk)


Har duschat och diskat så nu blir det att ta sig en cigg borsta tänderna och 

lägga sig i sängen och glo på en film.

Imon ska jag jobba :D Hoppas jag får jobba mera !!!


Fortsatt trevlig kväll

Puss och Kram

Av Cissie - 28 januari 2013 10:35

Helgen har varit slapp :) och mysig !
Alicia har varit jobbig vid läggdags som vanligt men igår somnade hon iaf vid 19.30 så det var skönt :)

Idag ska vi åka till Lerum så Alicia får träffa sin pappa en liten stund. Sen hem igen och då kommer min mamma hit :) Alicia kommer bli jätte glad :D

Imon blir det en heldag för Alicia på dagis då jag ska jobba :D
Skönt hoppas bara man kan få mera tider vill jobba hela tiden helst hade varit skönt.

Hörs senare
Puss och kram

Av Cissie - 24 januari 2013 23:13

Vill bara säga god natt till er alla och dela med mig av en bild på min knäppa dotter som är expert på att sova konstigt :P

Av Cissie - 24 januari 2013 12:57

Just nu är man jävligt seg.
Natten var inte den bästa ! Alicia somnade vid 19.00 men vaknade sen vid 22.30 och ville inte alls sova bara busa tills klockan var 01.30 typ.

Klockan ringde 07.30 då var det bara att gå upp göra frulle och klä på oss. Bort med Alicia till dagis.
Och jag åkte med Melissa till Lerum för att gå på möte på arbetsförmedlingen.
Tråkigaste mötet. När det väll var slut fick man stå och vänta på bussen i 25 min och frysa kändes som att jag skulle tappa mina tår.

Och så blev det ett besök med frulle och kaffe hos Melissa innan jag gick och hämtade Alicia på dagis :)

Alicia sover nu och jag väntar på att min kära mormor ska komma på besök en stund :)

Puss och kram

Av Cissie - 22 januari 2013 20:55

Har hänt en del sen sist. 

Nu mera är jag singel och bor själv med Alicia.

Och har ingen aning om hur det blir med Alicia och hennes pappa.

Om han ska bo här i gbg eller om han ska flytta till Jönköping.

Orklar inte tänka på det heller, det blir vad det blir helt enkelt.


Iaf, just nu känns allt bara skit. 

Vill ha ett jobb och fast inkomst. 

Så man kan hitta på massa saker med lilla Alicia. 

Och inte behöva vrida och vända på varje krona för att klara sig en hel månad.

Trött på det nu.

Och det städföretaget jag jobbar på nu får jag inga tider på för det är inga som är sjuka.


Känner bara blä på allt :(


Men men allt löser sig i slutändan eller hur e det ?!


Well well inte vara deppig, ny dag imon med nya möjligheter.

Nu blir det en film sen försöka att sova.


Skriver när jag skriver!!


Presentation


Jag heter Cissie och är 21år. Mamma till Alicia 110504.
Skriver om min vardag och Alicia så klart :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards