Cissieosterberg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cissie - 22 augusti 2012 09:15

On drygt en timma ska vi gå bort till dagiset :)
Alicia vaknade iaf inte klockan 6 idag utan 7 skönt det.

Ihåg gick det jätte bra på dagiset med :) när vi skulle hem så gick vi och handlade sen så la jag Alicia och hon somnade direkt :)
Sen va det bara att äta och ner till tvätten och vara ute och leka med Denise, Lucas och vilda :)

Var även borta och tittade på hyllan men den var inte specielt fin så jag skiter i den och för spara ihop till en ny om jag inte hittar någon som är fin och bra pris på :)

Har tänkt att flytta ut min säng i vardagsrummet så Alicia får sovrummet :)
Blir nog snart men vill ha en ny sängram och den ska vara vit.
Kanske kan hitta mig någon billig.

Aja ska inte skriva mera nu
Hörs senare kanske
Puss och kram så länge :)

Av Cissie - 20 augusti 2012 21:32

Inskolningen idag gick toppen som jag redan visste :) hon sprang in och började leka direkt :) mammas tjej det.

Imon är det dax igen och det kommer nog gå lika bra :)

Senare imon ska jag hem till en och kolla på en expedit bokhylla 8 fack och kanske köpa den till Alicia är det tänkt :)

Och Anna var här idag och hämtade min dator så hennes kille kunde fixa den. Inte alls roligt att vara utan data på kvällen men men :P
Jag har ju mobilen tur det. Hehe

Och just det en sak som Alicia skulle ha hela tiden på dagis var dockvagnarna så får bli att köpa en till henne i julklapp :)

Nu ska jag strax sova diska först kanske.
Hördes imon

En bild på en ledsen och arg Alicia som inte fick leka med mammas mobil :P

Av Cissie - 20 augusti 2012 07:15

Alicia vaknade lite efter 6 idag zZzzZzz.
Klockan 10.15 är det Alicias första inskolningsdag.
Det ska bli spännande :) hoppas det får bra iaf men det tror jag :)

Sen blir det möte i Lerum och sedan en sväng till Nakita och dricka kaffe den kommer Fidde hit och ska vara med Alicia som går runt och roppar på pappa hela tiden :P

Well Well dax att fixa sig så man är klar för att sedan bara gå :)
Hörs senare.

Av Cissie - 18 augusti 2012 07:57

Idag är jag mega trött.
Vi hade kanon väder igår och mycket trevligt :) efter vi var klara med att kolla runt istan så åkte vi till syrran och mamma som bjöd på mat :)
Kom hem runt halv 7.
Alicia somnade i vagnen när vi var ca 10 min hemmifrån men hon vaknade inte av att jag bar upp henne tog av kläderna så det var bra.
Dock skulle hon ha badat hon leker ju i sandlådan men får ta det ikväll ist.

Idag ska vi inte göra något regnigt Blä.
Alicias pappa ska komma senare snacka om att hon kommer bli glad :D

Hörses

Av Cissie - 17 augusti 2012 11:07

Nu är jag och Alicia på bussen på väg till stan :)
Alicia sover :P

Vi får vänta på moster och Alma en liten stund när vi kommer in.
Och så ska syrran och mamma komma med vet inte när dom kommer dock.

Well Well hörs la senare

Av Cissie - 16 augusti 2012 19:29

Ja det var ett tag sedan man skrev nu igen. 

Vad är det med mig och mitt bloggande. 

Har tappat detta helt.


Men iaf det har hänt en del denna veckan som gått.

I lördags så gjorde jag slut med killen så nu mera är jag

singel och ensamstående.

Tänker inte skriva det som hände ni som vet vet men jag tänker iaf inte skriva om det.

Men iaf jag sov hos min pappa lördag till måndag med Alicia. 


Va med Nakita när jag kom hem sen så kom min mormor och 

hämtade Alicia så sov hon där 2 nätter.

Var bara tänkt att det skulle bli en natt men eftersom vi ändå skulle till min mamma 

så sa mormor att hon kunde stanna en natt till.


Så då hjälpte Nakita mig att möblera om i vardagsrummet och Anna hjälpte till :)

Tack tjejer tusen tack trivs som fan i mitt nya vardagsrum :)


Anna har även sagt att hon ska hjälpa mig att måla den sista väggen i v-rummer

som jag egentligen skulle målat brun men blir samma färg som alla andra ist.

Så blir den bruna i sovrummet ist :)


Och idag så kom min syster med lilla Tuva som hon passade på besök :)

När syrran åkte hem så följde jag och Alicia med för att Alicia skulle få träffa 

sin pappa en snabbis.

Sen så har det inte hänt så mycket mera.

Alicia somnade 17.45 hon orkade inte alls hålla sig vaken så

det var ju bara att lägga henne för natten då.

Jag kommer la att få gå upp vid 6 imon men hoppas att hon

sover till iaf 7.


Imon ska jag och Alicia in till stan med moster och Alma :)

Ska bli kul.


Hörs imon förhoppningsvis :P

     

Av Cissie - 10 augusti 2012 21:59

Blev inga bilder på kläderna som jag sa. 

Men har helt glömt av och nu orkar jag inte göra det.


Alicia somnade strax efter 18.00 idag hon var jätte trött och 

älsklingen var oc kollaade på fotboll förut kom hem en liten stund och nu är 

han och spelar tv spel med komisar.


Så jag passar på att skriva lite :)

Sitter oc dricker kaffe och ska strax sätta på Te twilight saga part 1 :)

Efter den blir det sängen :P


Imon ska vi på inflyttningsfest och Alicia ska sova hos sin morfar :D


*Well well kanske hörs imon 

Av Cissie - 8 augusti 2012 23:05

Idag så åkte jag och Alicia med min mormor till allum :)
Alicia fick ett regnställ och ett joggning sett :P

Och så fick hon en liten påse med kläder med som hon hade tvättat :)
Har en lite för snäll mormor.

Bilder ska jag ta imon på kläderna :)
Nu ska jag sova :)

Presentation


Jag heter Cissie och är 21år. Mamma till Alicia 110504.
Skriver om min vardag och Alicia så klart :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards